5/4/10

berikan aku cinta ya Allah pabila.....




salam semua.....
sebelum sy mulakan ape yg saya nk tulis...saye nk bg 1 kata2 cinta...hahahaha...mcm jiwang sgt kan....btw.....i want it...wawawa...
"may be i'm smiling...but it's still hurt"
hm....nape ea aku ckp mcm 2????sbb 2 la yg aku rasekan skang.kin...dr luaran aku nmpak sgt happy...sgt2 ceria.tp hati ni Allah je yg dpt memahaminye....aku menangis.aku taw....aku bkn perfect sgt..tp klu aku jmpe seseorang yg betul2 nk cintai aku yg xperfect dan byk kekurangan ni....sumpah aku akn jage die dgn elok2.tp syg......xde sape yg mau lihat saye.mmg sedih...tp sy pegang kate2 ni.."kalau sy betul2 cintakan seseorang....lpskan saje die pergi....kalau Allah mmg ciptakan die untuk saye...die akan kembali pade sy...tp jika die xkembali pade sy..mknanya Allah xciptakan die utk saya....dan cinta xperlu dicari...sbb Allah akan beri cinta 2 pade kite..."
mgkin lihat seakan akan kite lemah....xprnah cube berjuang utk cinta kan...dan kite seakan2 nmpak terlalu berserah dan pasrah....tp bg saye.....Allah mmg dah catatkan seseorang utk kite...dan itu janji Dia pade kite.....bkn lemah ataw pasrah....tp saye cube utk jd seseorg yg redha pada takdir ilahi.saya dah cuba untuk menjadi seorang yg dicintai....sayang....saye terlalu mengharap sehinggakan saya ditinggalkan tanpa saye sendiri sedar....die....telah tinggalkan saye sbb 1 alasan....kerana 1 kesalahan....dan die mgkin lupa....saye adalah seorang manusia.saye juge ade kelemahan dan saye juge akan selalu melakukan kesilapan sedar ataw tnpa sedar saye...saye xckp saye terlalu istimewa...tp saye nk katekan sesuatu....saye mgkin xsempurna...tp sy mampu jadi lebih sempurna kalau awk beri saye kekuatan dan teguran...bukan tinggalkan saye dgn care mcm ni.tapi terima kasih..kerana awk saye mampu jadi lebih kuat sekarang.kerana awk saya mampu melihat lebih jauh....dan kerana awk hati saya jd lebih tegar sekarang.awak....yg dah wat ati saye terluka....terima kasih sbb dah jadikan saye seorang pompun yg tabah dan keras...kalau satu hari nt hati saye mule terbuka utk mencintai dan menerima seseorang sebagai teman hidup....saya akan mula mencari dan berdoa....bukan saye mengharap..tp saya berusaha....agar die yg saye cari akan sampai pade saya.saya redha ya Allah.....bersama air mata...saya berharap..tabahkan hati saye slalu...kuatkan ati saye..butakan mata saye dr memandang cinta palsu ya Allah....amin....

No comments:

Post a Comment