12/22/13

penurunan berat aku :)

Assalamualaikum....

  Alhamdulillah...setelah lameeee...aku xtulis blog.lame gile2..dekat setahun lebih jgk la.huhuhuh...hari ni my post is about my life. jeng jeng jeng...aku nak cite tentang kejayaan aku menurun kan berat badan aku. berape2??agak2 korang berape?mule2 berat aku 76kg...mase 2 xingat ape dah.makan makan and makan je keje aku.
  Lame2 aku rase badan aku mula xselesa...rase sesak nafas then baju2 sume dah xmuat. aku ni mmg jenis badan cepat naik.then 1 day bgtau azwan..die cakap diet la ape lgi.aku pon..hurmm...nk diet ke xnak kan. tapi pk2 balik...knp aku xnk challenge diri aku. start dari situ aku mula semangat. Mula2 aku kurang kan mkn nasi...lame2 aku dah boleh hdp tnpa nasi.
  Aku start diet bulan 4/12 and pade bulan 10/12 berat aku adelah 60kg. Then aku teruskan lgi..skang dah ade 57kg..aku actually ikut diet atkins. bg aku diet ni bagus...aku mmg xrase lapar langsung.pas 2 rase cergas je....hehehhe....nt update berat terbaru ok..cer tgk pic kt bawah..byk xberubah??pic gemok  ttp kepala sbb xpkai tudung..hahaha



No comments:

Post a Comment