4/27/10

mencari lelaki sejati


salam...hm..mlm ni aku cuba utk coretkan lagi kisah2 kehidupan yg aku lalui.hari ni aku duduki exam TITAS.tp masa dlm exam aku sesak nafas...Ya Allah...sakit nye aku rase.susah gile aku nak jawab exam.dgn menggunakan khudrat yg ada aku cuba utk habiskan exam dan pulang ke hostel secepat mungkin.pas makan ubat aku rasa mengantuk...tapi aku takut nak tidur.aku takut aku pergi dalam tidur.tp die...kawan aku ckp xde pape akan berlaku...sebelum aku tidur aku sempat menangis.bukan menangis kerana kesakitan...aku sendiri xfaham kenapa aku menangis.tapi masa 2 dlm fikiran aku...ade die.die cm bg aku 1 harapan baru utk mengubah hidup aku yg dah jauh terpesong...kadang2 aku fikir yg aku ni manusia yg jahil.aku mengaku Dia Tuhan ku...tp aku xpernah mengamalkan suruhanNya.aku selalu berharap yg aku akan temui seseorang yg boleh cintakan aku seadanya,yg mampu bimbing aku dari kesesatan dan mampu menjadikan aku muslimah yg sejati di bumi Tuhan,namun...semua 2 masih belum aku jumpa...dan aku berharap aku akan bertemu dgn lelaki itu...yg boleh menerima aku seadanya. Amin.....

No comments:

Post a Comment