10/14/10

cintaku xkan berubah

saya sayang awak bila:
awak banyak duit
awak cukup perfect
awak de banyak aset...... :)

saya cinta awak bila:
poket awak penuh
sluar awak xlusuh
bila awak de high status ;)

saya rasa awak menarik bila:
awak belikan saya baju
awak layan saya mcm ratu
awak belikan saya ini dan itu.... ;p

tapi......

saya tetap sayangkan awak bila....:
awak dah tiada apa untuk berikan pada saya
awak rasa rendah diri bila kita berdua
awk da xde ape untuk diberikan bila kite bersama.....

saya masih cintakan awak bila:
keceriaan awak pergi perlahan-lahan
senyuman awak hilang dihambat kesedihan
tawa awak sepi ditiap pertemuan....

saya masih merasakan yg awak menarik kerana:
awak masih bersama disisi saya waktu saya berasa sepi
awak masih setia diwaktu saya kecewa
awak masih menanti disaat saya ingin pergi.....

semakin lelah aku mencintaimu,semakin kuat rasanya rasa cintaku..... dan aku mencintaimu bkn kerana apa yang telah kau berikan....tetapi kerana semua yg telah kau sempurnakan....

1 comment: