1/30/11

pusi cinta buat AF......

assalamualaikum....ehehhehe.....waktu2 cuti ni...xtaw nak watpe.kekje asek bace buku komik je la.td g selongkar bawah katil lg..biase la 2..mmg hobi cuti2 ni selongkar bawah katil.tgk2 barang2 lame kot2 ade yg fun2 blh di wat bahan bacaan...skali terjumpa da sajak2 yg aku wat utk farhan.haha..adoi...baru tekad nk lupe kan die.actually..mmg rase nak lupe kan die.tp xpe la....aku nak copy sajak2 2....saje...huhuhuhu...

pusi buat alif farhan

Bisikan madahmu,
bertalu-talu kedengaran di segenap ruang rinduku
kata2 cintamu,menerjah tanpa henti menyusup ke ruang tangisku.
walau kejam manapun takdir,
menerimanya walauku terpaksa,
menyentuhnya walau ku xbisa.
namun aku redha....

Saat air jernih ini mengalir,
derai tawa lahir dr mulus bibirmu.
walau sakitnya jln hdpku,
walau pedihnya langkah kakiku...
aku ttp harus meribai hamparan duka itu jua.
andai tiada lg cinta biarlah aku hilang dr kewujudanku...
aku pergi.
26/12/09

-sajak ni aku tulis mase aku betol2 ngah sedih dgn sikap die yg slalu wat xtaw kat aku..ehehhe..biase la aku ni jiwang je lebih kan.haha-


pertemuan tiada jawapan

saat kita bertemu
antara dua rasa
tangan kita bersatu
adakah degup cinta

kita mulai melangkah
memulakan sebuah kisah
saat itu kuresah
andai tiada cintaku pasrah

kutanyakan soalan
yang tak pernah ada jawapan
kau beriku senyuman
tanda tertutup pertanyaan

air mata ini berderai
cinta mula terlerai
pipiku yang basah kau belai
dalam rasa yang hiba

berakhirlah semua kisah
antara cinta kita
ternokhtahlah perasaan
yang tiada balasan

kubertandatanya...
apakah jawapanmu
janji-janji diukir
berakhirlah disitu..

07/04/09
-ini lak sajak yg aku tulis mase pas jmpe farhan.hahaha...sedih gile time 2..bayangkanlah 2 la pertama dan terakhir kami jumpe.sedih mmg sedih....Allah je yg taw perasaan aku mase 2.seolah2 menanti result spm yg xnak2 kuar.haha....smpaikan aku merayu kat die tok jd offiocially bf aku for 1day...tp die xnak.die ckp...kami ni mude lg.xpe..now aku da faham..tq farhan.. :))..sajak ni mmg menggambarkan ape yg jd mase 2.aku sanggup ke melaka sowg2..tmpat yg jauh semata2 nak jmpe owg yg aku syg-

ape2 pon yg jdi....dunia aku pernah bahagia dulu...walaupon skang aku da xmiliki die....aku pasti Allah 2 maha adil.Dia sdg plan kan sesuatu yg lebih baik tok aku.insyaallah......

No comments:

Post a Comment